Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2008 11:39 - Sixpence None The Richer - Kiss Me
Автор: mimetu Категория: Музика   
Прочетен: 1316 Коментари: 0 Гласове:
0



Kiss me out of the bearded barley
Nightly, beside the green, green grass
Swing, swing, swing the spinning step
You wear those shoes and I will wear that dress.

[Chorus:]
Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies dance
Silver moon"s sparkling
So kiss me

Kiss me down by the broken tree house
Swing me upon its hanging tire
Bring, bring, bring your flowered hat
We"ll take the trail marked on your father"s map

[Chorus (repeat)]


ЦЕЛУНИ МЕ

Целуни ме извън осилестия ечемик,
през нощта, край зелената, зелена трева,
залюлей се в стъпката на завъртането,
ти носиш онези обувки и аз ще сложа онази рокля.


Пр.: Целуниме под млечния път,
изведи ме на озарения от лунна светлина дансинг,
вдигни отворената си длан,
накарай оркестъра да засвири и светулките да затанцуват.
Затова... целуни ме!


2. Целуни ме долу, при порутената къща на дървото,
полюлей ме на закачената гума.
Донеси, донеси шапката си с цветя,
ще поемем по пътеката, отбелязана на картата на баща ти...

Пр....


Тагове:   me,   kiss,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimetu
Категория: Други
Прочетен: 84664
Постинги: 39
Коментари: 10
Гласове: 1083
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930